عضو هيات علمي دانشگاه هشدار داد:

با توجه به اينكه كشور ما داراي سابقه غني طب سنتي است، اما مطالعات باليني در اين خصوص انجام نشده و مطالعاتمان مستند نيست.
دكتر شاهين آخوندزاده عضو هيات علمي دانشگاه علوم پزشكي تهران در گفت‌وگو با خبرنگار «بهداشت و درمان» خبرگزاري دانشجويان ايران واحد علوم پزشكي تهران گفت: ما طب سنتي قوي داريم اما چون مستند نيست متاسفانه مطالب آن در كتابهاي درسي چاپ نمي‌شود و بالطبع دانشجويان نيز هنگام تحصيل چيزي در خصوص آنها نمي‌خوانند بطوريكه در هيچ كدام از كتابهاي دانشجويان پزشكي مطلبي در خصوص داروهاي گياهي چاپ نشده است.

✿.........  راه حل های پیرامون ریزش مو در کلینیک تخصصی کاشت مو در تبریز ..........✿


وي افزود: بايد در دانشگاهها سعي شود مشخصات داروهاي گياهي به دانشجويان آموزش داده شود تا پزشكاني كه در شهرستانها و مناطق كوهستاني خدمت مي‌كنند حداقل بدانند كه داروهايي كه تجويز مي‌كنند با گياهان دارويي كه مردم آنجا استفاده مي‌كنند تداخل دارويي نداشته باشد.

دكترآخوندزاده با بيان اينكه يك ماده گياهي يا شيميايي براي اينكه تبديل به دارو شود بايد سه فاز تحقيقاتي را بگذراند، افزود: اين فرآيند در دنيا حدود 15 سال طول مي‌كشد تا برچسب دارو به آن ماده بخورد و پس از آن ديگر فرقي نمي‌كند كه سورس اوليه آن دارو چه چيز باشد بلكه به عنوان دارو شناخته شده و بايد حتماً توسط پزشك تجويز شود و در داروخانه فروخته شود.
وي در پايان گفت: متاسفانه در ايران وقتي در مورد گياهان دارويي صحبت مي‌كنيم مردم فكر مي‌كنند كه عوارضي ندارد و حداقل اينكه آنها را نمي‌كشد و اين درحاليست كه مصرف نادرست و اشتباه بعضي از گياهان واقعاً اثرات كشنده در پي دارد. 

کاشت مو در تبریز

 

✿.........  درمانگاه حکیمان بهترین و مجهزترین ..........✿

✿......... مرکز زیبایی ، پوست، زیبایی و کاشت مو در تبریز ..........✿


نویسنده : admin - ساعت 10:53 روز 16 آذر 1395برچسب:,

کاشت مو در تبریز و پیوند آن،  این روزها با چند روش انجام می شود، که اغلب آن ها بسیار مطمئن هستند و تا به حال نیز نتایج خوبی دیده شده است و اکثر بیماران از انجام آن رضایت داشته اند. هرچند این عمل بسیار ساده و بی خطر است اما رعایت کامل نکات ایمنی و تخصص پزشک برای حفظ سلامت بیمار و به دست آمدن نتیجه مطلوب ضروری است، همچنین به دلیل حساسیت زیاد این عمل لازم است به طور تیمی انجام شود.

بنابراین اگر شما هم داوطلب کاشت مو در تبریز هستید، نخستین گام مهم یافتن یک جراح باتجربه است تا در قبال صرف وقت و هزینه جراحی بتوانید به نتیجه رضایت بخش برسید و همچنین لازم است که خودتان نیز اطلاعات بیشتری درباره پیوند مو بدانید. این روزها ۲ روش FUTو FITجزو رایج ترین روش های کاشت مو در تبریز  هستند که با مشورت پزشک خود می توانید مناسب ترین را انتخاب کنید، در واقع فولیکول های مو را به صورت تک تک و با همان حالت طبیعی می کارند، موهای کاشته شده همانند موهای طبیعی رشد خواهند کرد.


نویسنده : admin - ساعت 10:53 روز 16 آذر 1395برچسب:,

کاشت مو در تبریز به روش F.I.T

 در کاشت مو در تبریز این روش به كمك ابزاری به نام پانچ واحدهای مو یكی پس از دیگری از ناحیه ی پشت سر خارج شده و پس از جمع آوری کاشت مو در تبریز به شیوه ای که قبلا ذکر گردید در ناحیه گیرنده انجام می شود . این روش در اکثر موارد توسط تکنسین های آموزش دیده کاشت مو در تبریز و به روش دستی و با دقت بالا انجام می شودکاشت مو در تبریز به روش FIT به صورت اتوماتیک و با دستگاه نیز قابل انجام است ولی به دلیل احتمال آسیب رسانی به پوست سر اینکار در اکثر مواقع بصورت دستی انجام می شود.

 

مزایای کاشت مو در تبریز به روش F.I.T

 امكان برداشت موها در جلسات متعدد و متوالی

 خونریزی بسیار كم و عدم نیاز به پانسمان و مراقبت اختصاصی از زخم پس از کاشت مو

خاطر داشتن اسکار و یا کم بودن مساحت ،امكان کاشت مو در افرادی كه تمایل به انجام جراحی ندارند

منطقه ی دهنده ی پیوند در اثر عمل FUT قبلی دیگر كاندید انجام FUT نیستند

عدم باقی ماندن اسكار پس از کاشت موی سر

امکان کاشت مو در اشخاصی که تراکم موی ناحیه دهنده ی پیوند اندک است

 

معایب کاشت مو در تبریزبه روش F.I.T

 طولانی بودن زمان انجام این روش کاشت مو

 در حین برداشت با پانچ ، احتمال آسیب رسیدن به ناحیه ی زاینده ی ریشه ی مو وجود دارد

محدودیت تعداد برداشت در یك جلسه

كاهش زمان حیات پیوندها در اثر طولانی بودن روند كار کاشت مو


تنها تغییر ظاهری در فردی که به روش اف آی تی کاشت مو انجام داد وجود دلمه های خون در محل کاشت گراف ها بر روی پوست سر است. اکه این دلمه ها به تدریج و پس از شست و شوی سر ( ۷ روز پس از آخرین روز کاشت ) افتاده و وضعیت شخص به حالت قبل از کاشت موبر می گردد. در کاشت موبه روش اف آی تی بیمار می تواند بلافاصله به فعالیت های روزمره خود بپردازد ( هر چند پیشنهاد می شود بیمار حداقل یک روز را به استراحت بپردازد ) ، مسلماً چگونگی پیروی بیمار از دستورات پزشک در روند و ضعیت وی پس از کاشت و راندمان نهایی پیوند مو تاثیر به سزای دارد موهای کاشته شده ۴-۳ هفته پس از کاشت، پس از چند میلیمتر رشد شروع به ریزش کرده و پس از طی دوره ریزش و استراحت ( یک تا سه ماه ) شروع به رویش و رشد مجدد نموده نتیجه نهایی پس از حدوداً ۸ ماه که تمام موهای کاشت شده رشد و قطور شده، حاصل خواهد شد. اطلاعات دقیق تر در این مورد را پزشک مشاور مرکز کاشت مو در تبریز به شما خواهد داد.

کاشت مو در تبریز


نویسنده : admin - ساعت 10:53 روز 16 آذر 1395برچسب:,

تعداد تارهای مو در نواحی مختلف بدن در شرایط طبیعی در خانم ها متفاوت است. معمولاً در خانم ها رشد موهای کرکی در مناطقی مانند پشت لب، چانه، قفسه سینه یا کمر مشاهده می شود. افزایش ضخامت و رنگ مو در این نواحی “هیرسوتیسم” نامیده می شود.

 

درمانگاه حکیمان بهترین و مجهزترین مرکز زیبایی ، پوست، زیبایی و کاشت مو در تبریز


به گزارش خبرنگار سایت پزشکان بدون مرز،  این وضعیت با الگوی رشد مردانه موها به شکل موهای خشن و تیره مشخص می شود. و معمولاً به علت افزایش تولید هورمون های آندروژن از تخمدان ها یا غدد آدرنال و همچنین افزایش حساسیت فولیکول مو به آندروژن طبیعی به علت ارث ایجاد می شود.

 

کلینیک زیبایی و کاشت مو در تبریز ، با متخصصین مجرب


شایع ترین علت ایجاد هیرسوتیسم، سندروم تخمدان پلی کیستیک (pcos ) می باشد. در این بیماری علاوه بر رشد موهای ناخواسته مشکلاتی نظیر آکنه، آمنوره، الیگومنوره، افزایش وزن و به میزان کمتر بم شدن صدا مشاهده می شود. سایر علل آندروژنیک هیرسوتیسم عبارتنداز:
* تومور ها و سرطانهای تخمدان
* هایپرتکوزیسhyperthecosis
* تومورها و بدخیمی های غده آدرنال
* هایپرپلازی مادرزادی آدرنال
* سندرم کوشینگ
* مصرف داروهایی مانند تستوسترون، دانازول، استروئیدهای آنابولیک، گلوکوکورتیکوئیدها، سیکلوسپورین، ماینوکسیدیل و فنی توئین
* بیماری های غده هیپوفیز که باعث پرولاکتینمی می شود.

ادامه مطلب در پست های آینده

راه حل هایی پیرامون ریزش مو را در کلینیک تخصصی کاشت مو در تبریز

 منبع : سایت دکتر معیری


نویسنده : admin - ساعت 10:53 روز 16 آذر 1395برچسب:,

هایپرتکوزیس hyperthecosis :
این حالت به افزایش تعداد موهای بدن اطلاق می شود و معمولا به صورت واکنش ناخواسته به دارو هائی نظیر فنی توئین، پنی سیلامین، ماینوکسیدیل، سیکلوسپورین، بیماریهای داخلی مانند هیپرتیروئیدیسم، پورفیری، درماتومیوزیت و بی اشتهایی عصبی مشاهده می شود.
فاکتور هائی مانند نژاد، چاقی و مقاومت به انسولین در شرایط هیپرانسولینمی از عوامل مستعد کننده جهت ایجاد موهای زاید است. از نظر اپیدمیولوژی ۸ درصد زنان بالغ مبتلا به این بیماری هستند باید توجه داشت ویریلیسم واقعی نادر است و میزان بروز آن یک مورد درصد هزار نفر می باشد.

درمانگاه حکیمان بهترین و مجهزترین مرکز زیبایی ، پوست، زیبایی و کاشت مو در تبریز


تشخیص آزمایشگاهی :
زنان مبتلا به هیرسوتیسم خفیف با خونریزی ماهیانه منظم و سابقه مثبت فامیلی نیاز به تست های آزمایشگاهی ندارند.
بررسی آزمایشگاهی در موارد لزوم عبارتنداز اندازه گیری تستوسترون سرم،  -۱۷ آلفا هیدروکسی پروژسترون، دی هیدرواپی آندرستون سولفات (DHEA-S ) پرولاکتین FSH,LH, و اندازه گیری سطح آزاد کورتیزول در ادرار ۲۴ ساعته در موارد مشکوک به سندروم کوشینگ.

کلینیک زیبایی و کاشت مو در تبریز ، با متخصصین مجرب

کاشت مو در تبریز


همچنین سونوگرافی تخمدانها جهت کشف کیست های تخمدان و CT Scan غدد آدرنال ضروری است.

درمان :
پروتکل درمان شامل درمان داروئی و درمان های مکانیکی و زیبائی جهت رفع موهای ناخواسته می باشد. درمان داروئی عبارت است از تجویز دارو های ضد بارداری خوراکی، آنتی آندروژنها و فیناستراید. با اینکه استفاده از فیناستراید در درمان هیرسوتیسم مورد تایید FDA نیست اما مطالعات متعدد کارائی قابل قبول این دارو را نشان داده است.
درمان های مکانیکی شامل انواع روش های اپیلاسیون، بی رنگ کردن موها، الکترولیز، و استفاده از لیزر و IPL می باشد. دراین میان فقط الکترولیز و درمان با لیزر و یا IPL به عنوان روش های دائمی از بین برنده موها محسوب می شوند. استفاده از درمان های داروئی نتایج قابل توجهی به دنبال داشته و معمولا از رشد موها جلوگیری می کند و در صورت رشد مجدد، موهای جدید ضخامت کمتری دارند.

راه حل هایی پیرامون ریزش مو را در کلینیک تخصصی کاشت مو در تبریز
با این حال درمان های داروئی روی رنگ و ضخامت موهای موجود تغییر محسوسی ایجاد نمی کنند. لذا استفاده از درمان های مکانیکی و زیبائی ضروری است.
همانطور که ذکر شد درمانهای مکانیکی مانند انواع روشهای اپیلاسیون یا بی رنگ کردن موها باعث از بین رفتن آنها نمی شوند. استفاده از الکترولیز به علت هزینه بالا و نیاز به زمان درمانی طولانی، و همچنین دردناک بودن و احتمال ایجاد اسکار محدود شده است.
در حال حاضر تنها تکنولوژی موثر در کاهش تراکم موها و رفع موهای ناخواسته و ایجاد اثرات طولانی مدت، استفاده از انرژی لیزر و IPL می باشد. علاوه بر روشهای فوق، تغییرات شیوه زندگی و کاهش وزن کارائی درمان را افزایش می دهند.

 

منبع : سایت دکتر معیری


نویسنده : admin - ساعت 10:53 روز 16 آذر 1395برچسب:,

 ریزش مو در بیشتر خانم ها خانم ها خو را به شکل های مختلفی نشان می‌دهد با کلینک زیبایی حلیمانه میوانید با استفاده از تکنیک  پیشرفته SUT  وHRT  توانسته است که انواع ریزش در خانم ها با نتایج

مرکز تخصصی کاشت مو در تبریز و ترمیم مو با استفاده از تکنیک پیشرفته توانسته است که انواع ریزش مو را در خانم ها با نتایج فوق العاده ای برطرف سازد. که متاسفانه برخی از بانوان از این مساله مهم بی اطلاع یا اگاهی دقیقی ندارند.

ریزش مو در خانم ها ممکن است علت و علل مختلفی را در بر داشته باشد که در اینجا به مهمترین انها اشاره میکنیم:

-   ریزش مو به شکل موضعی که آنرا میتوان به دو دسته مختلف تقسیم بندی کرد

دسته اول ریزش مویی که دارای جوشگاه یا اسکار است که عبارتند از : سوختگی ، جراحات گوناگون ، لیکن پلان ، عفونت های مختلف، و ....

دسته دوم از ریزش مو دارای جوشگاه یا اسکار نمی باشند مانند الوپسیا اره اتا که کاشت مو برای این عزیزان فایده ای ندارد

- ریزش مو به شکل الوپسی اندروژنتیک (طاسی ارثی)

طبق امار ها و نتایج بررسی شده 25 درصد خانم ها دچار این عارضه می باشند که با شروع یایسگی شیوع پیدا میکند

فرمت کلی این ریزش مو در خانم ها همانند ریزش مو یا همان طاسی در اقایان می باشد یعنی ریزش مو بیشتر از جلوی سر و شقیقه ها و یا حتی از طرفین شروع شده ایت که علل ان هم میتواند ژنتیک ، هورمون سن و ... باشد

-  ریزش مو به شکل کلی و یک دست:

نوع سوم ریزش مو در خانم ها که در اکثریت انها دیده میشود ریزش مو به شکل گسترده تر و پخش است متخصصین و کارشناسان مرکز پیوند مو رنسانس بر ایت باورند که کاشت مو در این افراد مناسب نمیباشد و به صلاحشان نیست بهترین روش برای درمان ریزش موی این افراد ترمیم مو است ترمیم مو به روش HRT   است.

انجام کاشت مو در تبریزو ترمیم مو در خانم ها:

خانم های محترم که متقاضی انجام کاشت مو یا ترمیم مو هستند یاید در مرکز تخصصی موی رنسانس حضور پیدا کنند و متخصصین و کارشناسان مجرب این مرکز با انجام بررسی و تست ها بهترین روش را به انها پیشنهاد دهند

 

 

 برخی از سوالاتی که قبل از کاشت مو در تبریز باید بدانید  

اولین سوالی که مطرح می شود این است که برای انجام کاشت مو در تبریز نیاز به بیهوشی هست؟

خیر. از آنجائیکه کاشت مو عملی طولانی است و نیاز به تغییر وضعیت بیمار در حین عمل وجود دارد، این کار تحت بی‌حسی موضعی انجام می‌گیرد.با وجود این در تیم کاشت موی ما علاوه بر متخصص پوست،‌متخصص بیهوشی نیز حضور دارد که ضمن مراقبت از وضعیت بیمار در حین عمل ،با تجویز و تزریق داروهای مسکن وآرام‌بخش موجب می‌شود که درد و ناراحتی عمل به حداقل برسد. بیماران در حین عمل میتوانند فیلم مورد علاقه خود را تماشا کنند یا به موسیقی دلخواه خود گوش دهند

 

مدت زمان انجام عمل کاشت مو در تبریز چند است؟

کاشت موی FIT معمولا به 2-3 روز زمان نیاز دارد. در روشFUTزمان کمتری نیاز است و در یک روز انجام میشود . درتیم ما معمولا FUT در دوجلسه صبح و عصر انجام میگرد . در جلسه صبح نوار از یک طرف برداشت و کاشت میشود و پس از استراحت و صرف نهار نوار از طرف دیگر برداشت و کاشت میشود. این کار به منظور کاشت تعداد بیشتر گرافتها و نیز زمان کمتر بیرون بودن موها از بدن صورت میگیرد.

 

آیا موهای کاشته شده رشد می‌کنند؟

کاشت مو پیوند یک عضو زنده است و موهای کاشته شده به صورت طبیعی رشد نموده قابلیت اصلاح و کوتاه کردن را دارند .

 آیا پس از کاشت امکان رسیدن تراکم مو به حد کاملاً طبیعی وجود دارد؟

خیر، حتی در بهترین نتیجه عمل هیچگاه تراکم مو به حد کاملاً طبیعی نخواهد رسید بلکه تراکم موی نسبی حاصل خواهد شد

تعداد موهای کاشته شده در هر جلسه چند عدد است؟

معمولاً مقیاس مورد استفاده در کاشت مو تعداد گرافت می‌باشد نه تعداد مو، هر گرافت حاوی 4-1 عدد مو می‌باشد. تعداد گرافتهای کاسته شده بستگی به عوامل مختلفی دارد. و در همه بیماران یکسان نیست. این عوامل عمدتاً عبارتند از تراکم موی ناحیة دهند بیمار، وصعت ناحیة دهنده بیمار وسعت ناحیة گیرندة و.....

هر چند میتوان در هر بیمار قبل از عمل تعداد گرافتهایی که کاشت میشود را تا حدودی تخمین زد،اما این پس از پایان عمل و شمارش دقیق تعداد گرافتها است که می‌توان دقیقاً تعدادگرافتهای کاشته شده را مشخص نمود .در تیم‌ما در هر جلسه کاشت FUTبین 4000-2500 گرافت کاشت می‌شود.

 

آیا امکان کاشت موی ابرو ، ریش و سبیل وجود دارد؟

بله در مواردی که لازم باشد ، امکان کاشت مو در تبریز در این نواحی هم وجود دارد. از لحاظ تکنیکی کاشت مو در این نواحی تفاوتهایی با کاشت موی سر دارد.

 

کدام روش کاشت مو FUT یا FI مناسب‌تر است ؟

هر دوی این روشها جز روشهای متداول کاشت مو است انتخاب روش بستگی به شرایط بیمار وضعیت طاسی بیمار وضعیت بانک مو ، میزان شلی یا سفتی پوست سر انتخاب خواهد شد.

قبل از انجام FITبایستی به صورت آزمایشی چند عدد مو با پانچ برداشت شود و در صورتیکه موهای بیمار در حین برداشت قطع نشود می‌توان از این روش استفاده نمود در صورتیکه موها در حین برداشت قطع شود بایستی از روش FUTاستفاده شود.

در بیمارانی که پوست موی سرشان ارتجاع کمی دارد و یا بیمارانی که تمایل دارند پوست پشت سر را کوتاه نگاه دارند روشFITارجح است.

 

چه هنگام پس از کاشت مو می‌توان به فعالیته ای روزانه بازگشت ?

غالب بیماران روز بعد از عمل یا حداکثر دو روز بعد از عمل می‌توانند فعالیتهای روزانه خود را شروع کنند .تا دو هفته بعد از عمل بایستی از فعالیتهای سنگین و شنا خودداری شود.

 

موهای کاشته شده چه هنگام شروع به رشد خواهند کرد؟

موهای کاشته شده در اکثر موارد پس از کاشت وارد فاز استراحت خواهند شد و لذا دچار ریزش می‌شود بین 8-4 ماه طول خواهد کشید که موها مجدداً رشد نماید.

 

آیا امکان کاشت موی مجدد وجود دارد؟

در صورتیکه بیمار بانک موی مناسبی داشته باشد می‌توان در جلسات متوالی کاشت مو را تکرار نمود و تراکم موها را بالا برد. اما افرادیکه بانک موی ضعیفی داشته باشند غالباً امکان بیش از یک جلسه کاشت مو را ندارند.

 

چه سنی برای کاشت مو مناسب‌تر است؟

بدلیل اینکاه اکثرا"وضعیت ریزش موی بیماران در جوانان به حدنهایی نرسیده است توصیه می‌شود کاشت مو قبل از سن 25 سالگی انجام نگیرد . افراد بالای 30 سال کاندیدهای مناسب‌تری برای کاشت مو هستند.

 

آیا امکان استفاده از موی سایر افراد برای کاشت مو هست؟

خیر این امکان به هیچ عنوان وجود ندارد. و تنها بایستی از موهای خود شخص برای این منظور استفاده شود.

 

آیا امکان برداشت و استفاده موهای سایر نواحی بدن برای کاشت وجود دارد؟

برای کاشت موی سر ترجیحا بهتر است از موهای خود سر استفاده شود. چون میزان رشد ،جنس و کیفیت این موها برای ناحیه سربهتر و مناسب تر است . با وجود این در مواد خاصی میتوان از موهای سایر نواحی نیز استفاده کرد . مثلا در مواردیکه بانک موی پشت سر بیمار کم باشد و موهای بدن پرپشت باشد و یا مواردیکه کاشت موی ابرو انجام شود میتوان از سایر نواحی برداشت نمود. برای برداشت مو از سایر نواحی غیر از سر از روش FIT استفاده میشود.


نویسنده : admin - ساعت 10:53 روز 16 آذر 1395برچسب:,

این روزها تبلیغات اغراق آمیز راجع به مزوتراپی و از آن مهمتر استفاده از پلاکت حاوی پلاکت تغلیظ شدهPRP(Platelet Rich Plasma)هم که از رسانه های دیداری و شنیداری و مکتوب بی وقفه منتشر می شوند، این تبلیغات نگرانی ایجاد مشکل دوباره در مورد یک روش مفید و موثر زیبایی را به وجود می آورند، زیرا چنان تاثیرات مبالغه آمیز (چه از نظر ماهیت ، یا شدت یا طول اثر ) به PRP نسبت داده می شود که مطمئنا توقعی که در بیماران به وجود می آید ، اصلا با واقعیت این روش منطبق نیست و ظرف همین مدت کوتاه به تدریج بیماران ناراضی و رویگردان از این روش را می توان دید. نوشتار زیر سعی در بیان واقعیت این روش ، تاثیرات آن و انتظارات بالقوه از آن دارد که این امر را سعی در جلوگیری از سوزاندن این باره ی یک روش موثر در زیبایی تلقی کنید. بر خلاف تصور، کاربرد PRP به هیچ وجه تازه نیست و سالهاست که به اشکال مختلف به کار می روند ، کما اینکه استفاده از پلاسمای خون خود بیمار برای درمان زخم بستر برای چند دهه است که استفاده می شودیا از PRP سالهاست که در جراحی فک و صورت برای ترمیم نقایص بافت فکی یا به همراه چربی برای ترمیم نقایص بافت نرم بکار می روند. همچنین PRP و PPP در کشورهای اروپایی و شرق دور مانند کره، سالهاست که بعنوان ترکیبی جهت جوانسازی و بهبود قوام پوست بکار می روند.

کلینیک زیبایی و کاشت مو در تبریز ، با متخصصین مجرب

بنابراین تجربه ی نسبتا قابل توجهی در مورد اثرات این روش و طول مدت ماندگاری آن وجود دارد که ادعاهای اغراق آمیزی را که این روزها در مورد این روش وجود دارد ، بی رنگ می کند. چنانچه ذکر شد استفاده از PRP از اوائل دهه نود در رشته های مختلف پزشکی مثل جراحی فک و صورت ، جراحی زیبایی، جراحی قلب، ارتوپدی، گوش- حلق و بینی ، سوختگی ها و درمان زخم های مزمن به کار رفت . اما استفاده از PRP برای زیبایی و جوانسازی کاربرد نوینی است.PRP به پلاسمای حاوی پلاکت تغلیظ شده گفته می شود ، یعنی در این روش پس از گرفتن مقداری خون از بیمار به کمک روشهای مختلف ، پلاکت آن را به 5-3 برابر مقدار اولیه می رسانیم. اصولا چنانکه در طول سالهای اخیر مطرح شده است ، استفاده از روش های طبیعی یعنی ژل های قابل جذب ، تزریق چربی و تزریق پلاکت ، جایگزین بسیاری از روش های قدیمی تر شده اند.

 درمانگاه حکیمان بهترین و مجهزترین مرکز زیبایی ، پوست، زیبایی و کاشت مو در تبریز


باید بدانیم که پلاکتها حاوی موادی هستند که عامل اصلی در فرایند ترمیم و بازسازی بافتها هستند و به آنها عوامل رشد factors growth گفته می شود و این مواد داخل کیسه هایی در درون پلاکتها ذخیره می شوند که به آنها گرانولهای آلفا گفته می شود و هنگامی که این مواد آزار می شوند سبب رشد و تکثیر و تمایز سلولهای مختلف پوستی ، بافتی و چربی می شوند. نتیجه ی این امر افزایش کلاژن ، الاستین، ماده ی بین سلولی ، عروق و در نهایت ضخیم شدن ، با طراوت شدن و ترمیم شدن بافت پوستی می باشد.

 

راه حل هایی پیرامون ریزش مو را در کلینیک تخصصی کاشت مو در تبریز


باید توجه داشت که چنین به نظر می رسد که جوانسازی ناشی از تزریق پلاکت حدود یکسال دوام دارد و اهمیت آن در چند نکته است:
1- نکته اول آنکه چون این ماده از خود بیمار گرفته می شود ، بنابراین امکان انتقال بیماری یا عوارض ناشی از ورود جسم خارجی در بدن وجود ندارد . بنابراین آلرژی وجود نخواهد داشت.
2- نکته دوم آنکه اثرات آن حدود یکسال باقی می ماند که در نوع خود بسیار قابل توجه است.
3- نکته سوم آنکه به هیچ وجه خطراتی از قبیل ایجاد تومور در آن وجود ندارد.
PRP چه کاربردهایی در زیبایی دارد ؟
1- تزریق چربی : مطالعات متعددی نشان داده اند که همراهی تزریق چربی با پلاکت درصد ماندگاری و نتیجه تزریق چربی را بهبود می بخشد.
2- جوانسازی پوست: هم برای پیشگیری از پیری و هم برای بهبود و جوانسازی پوست به کار می رود
3- اسکار آکنه: مشخص شده است که کاربرد PRP باعث کاهش اسکار آکنه می شود که البته استفاده همزمان از سایر روش ها مثل لیزر و فیلرها هم توصیه می شود.
4- جوانسازی اطراف چشم ها و پلکها: یکی از بهترین کاربردهای PRP است و سبب کاهش چین و چروک و کاهش سیاهی و کبودی در چشم می شود. خوشبختانه این اثرات طولانی مدت است.
5- بهبود ریزش مو:گزارشات موردی در مورد بهبود ریزش مو و طاسی در مقالات مختلف وجود دارد .

ادامه مطلب را در پست بعدی مطالعه بفرمایید

منبع : سایت  دکتر معیری


نویسنده : admin - ساعت 10:53 روز 16 آذر 1395برچسب:,

چه چیزهایی را از PRP نباید انتظار داشت؟
1- ماندگاری بسیار طولانی اثر:در مطالعات متعددی که در طول سالها انجام شده ، طول مدت اثر PRP پس از رسیدن به نتیجه حاصل حدود یکسال است، آن هم به شرطی که عامل ایجاد کننده ضایعه مجددا تکرار نشود، مثلا در ریزش موی سر ناشی از افزایش هورمون مردانه در خانم ها (اصطلاحا طاسی آندروژنیک در صورتیکه علت ریزش مو که همان اضلال هورمونی است ،درمان نشود ظرف مدت کوتاهی ریزش مو، برگشت پیدا می کندیا در صورتیکه بیمار سیگاری است،و سیگار خود را ترک نکند، در چین و چروکهای صورت انتظار برگشت سریعترمی رود
2- اثر فوری:باید توجه داشت که مکانیسم اثر PRP وادار ساختن بدن به بافت سازی است و این روند نیاز به زمان داردو لذا هیچگاه سرعت اثر PRP به اندازه ی فیلرها(پرکننده ها یا ژل ها )نیست و بطور متوسط پس از چند هفته شروع می شود.

کلینیک زیبایی و کاشت مو در تبریز ، با متخصصین مجرب


3- حجم دهی قابل توجه:به هیچ وجه نباید PRP را رقیب فیلرها (پر کننده ها یا ژل ها) دانست، زیرا فیلرها به سرعت و به طور موثر سبب پر کردن یا بزرگ کردن بافتی می شوند که در آن تزریق میگردند، در صورتیکه اثر حجم دهی PRP خفیف است.
4- باعث بهبود افتادگی قابل توجه پوست صورت نمی شود.
5- باعث بهبود ضایعات عروقی روی پوست نمی شوند.
6. ممکن است به بیش از یکبار درمان احتیاج داشته باشید;در افراد جوانتر که برای پیشگیری از PRP استفاده می کنند، سالی یکبار استفاده توصیه می شود،اما در افراد مسن تر که جهت جوانسازی مراجعه می کنند، هر 5/1-1 ماه درمان تا زمان رسیدن به نتیجه توصیه می شود.

 درمانگاه حکیمان بهترین و مجهزترین مرکز زیبایی ، پوست، زیبایی و کاشت مو در تبریز

 

یکی از واقع گرایانه ترین مطالعات که توسط دکتر ردالی Redaelli که از بزرگان جراحی زیبایی اروپاست روی میزان ارضای بیماران از PRP انجام شده است، چنین آماری را نشان می دهد:
اثر متوسط: 30%
اثر خوب: 60%
اثر خیلی خوب:4%
عدم تاثیر : 4%
همچنین پاسخ به سوالات ذیل چنین بوده است:
1- آیا ظاهر پوست شما بهبود یافته است؟87% پاسخ مثبت
2- آیا قوام پوست شما بهبود یافته است؟82% پاسخ مثبت
3- آیا چین های پوستی شما بهتر شده است؟52% پاسخ مثبت

راه حل هایی پیرامون ریزش مو را در کلینیک تخصصی کاشت مو در تبریز

 

چنانکه از آمار بالا که توسط یکی از بزرگان این رشته منتشر شده است بر می آید، PRP نوین و موثر است، اما نباید آنرا به عنوان یک روش بدون شکست و به گونه ای اغراق آمیز تصور کرد . چنانکه در مورد چین های عمیق صورت به وسیله استفاده از فیلرها (ژل ها) می توان بطور مطمئن و موثر پاسخ گرفت و PRP جایگزین آن نیست.

 

منبع : سایت  دکتر معیری


نویسنده : admin - ساعت 10:53 روز 16 آذر 1395برچسب:,

برخی مردم در مورد اثرات جانبی و احتمالی فرمولاسیون شامپو ها احساس نگرانی می‌كنند . در این مورد گروهی از متخصصین علم فوق نتایج كار خود را به صورت زیر آورده اند :

1- شامپو هیچ اثری بر رشد موها ندارد.
2- اجزا موجود در اغلب شامپو ها ( بیش از 90%) هیچ ضرری بر مو و پوست سر ندارد.
3- شامپو ها هیچ تغییری در خواص فیزیكی مو مانند الاستیسیته و قدرت و استحكام آنها ندارند .
4- هیچ شواهدی مبنی بر اینكه شامپوها باعث حبابهای مو می‌شوند وجود ندارد.
5- هیچ شواهدی مبنی بر اینكه عوامل حالت دهنده سیلیكونی كه معمولا در شامپو های 2در 1 و كرمی‌استفاده می‌شوند باعث رنگ دهی و ایجاد فر در موها می‌شود وجود ندارد.
مو و روشهای مراقبت ازآن

کلینیک زیبایی و کاشت مو در تبریز ، با متخصصین مجرب


موهای نرمال و معمولی :
1- مویی كه چرب وخشك نباشد.
2- رنگ و فر نشده باشد.
3- استیل و حالت خود را خوب نگه دارد.
4- اغلب اوقات زیبا و سالم به نظر برسد .

اگر شخصی دارای موهایی با هریك از حالات بالا باشد بهتراست كه شامپو و نرم كننده مخصوص آنرا انتخاب كند.

موهای نازك و چرب:

1- همواره نرم می‌باشد.
2- فاقد حجم است و براحتی روی سر می‌خوابد.
3- به سختی حالت می‌گیرد زیرا استیل و حالت خود را نمی‌تواند حفظ كند .
4- پس از شامپو كردن بزودی چرب می‌شود .

 درمانگاه حکیمان بهترین و مجهزترین مرکز زیبایی ، پوست، زیبایی و کاشت مو در تبریز


كسانی كه چنین مویی دارند بارها تجربه كرده اند كه چگونه چربی موی سر ، باعث چسبیدن موی آنها به سرشان می‌شود و چگونه گردو غبار هوا تنها پس از یك تا نهایت دو روز باعث كثیف به نظر رسیدن موی سر شان می‌گردد و همچنین به خوبی میدانند كه حالت موی سر ، براحتی تحت تاثیر فعالیت غدد سباسه و مترشحه چربی پوست سر است . در واقع در افراد دارای موی چرب ، چربی موی سر خود بخود و بطور یكنواخت بر روی موها پخش نمی‌شود البته وقتی پوست سر با دست لمس شود چربی آن احساس می‌گردد.توصیه می‌شود زمانیكه موی سر خود را حالت می‌دهید سعی كنید زیاد آنرا لمس نكنید تا چربی موی سر به كل موها منتقل نشده و حالت موها از دست نرود. در هر صورت برای چنین مویی ، بایستی موها با یك شامپوی پاك كننده ، خوب شسته شده سپس ساقه آن با یك نرم كننده متناسب با همین نوع از مو نرم شود تا چربی آن بهتر كنترل شده و از ویرانی آن جلوگیری شود.

راه حل هایی پیرامون ریزش مو را در کلینیک تخصصی کاشت مو در تبریز


موهای خشك یا آسیب دیده :
1- كدر به نظر می‌رسند.
2- خشك و خشن لمس می‌شوند.
3- به آسانی گره می‌خورند.
4- به سختی شانه یا برس می‌شوند.
5- فر- رنگ و دكلره شده اند .انتهای آنها دو شاخه است.
6- فر ریز زیاد دارند.

برای این نوع از موها شامپو و نرم كننده مخصوص خودشان بایستی استفاده شود اما دقت بیشتری در مورد نحوه استفاده دفعات شستشو بایستی منظور شود مهمتر اینكه استفاده از شامپو ها ی كرمی‌، روغنها و كرمهای مو برای این نوع از موها بیشتر توصیه می‌گردد.

 

منبع : سایت  دکتر معیری


نویسنده : admin - ساعت 10:53 روز 16 آذر 1395برچسب:,

ازجمله سوالات متداول کاشت مو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 آیا کاشت مو در تبریز برای زنان نیز صورت می‌گیرد؟

بله. ریزش مو در زنان تقریباً شایع است. اگرچه الگوی ریزش موی زنان نسبت به مردان متفاوت است و اغلب پشت خط مو کم‌پشت می‌شود. روش درمانی مردان و زنان مشابه است. با کاشت مو در تبریز ، در کلینیک دکتر معیری زیبایی خود را باز یابید.

کاشت مو در تبریز

آیا این روش دردناک است؟

روش کاشت موی FUE دردناک نیست. برای بی‌حس کردن ناحیه قبل از شروع درمان از بی‌حسی موضعی استفاده می‌شود و ازاین‌رو بیمار در طول کاشت مو در تبریز به‌جز احساس سایش مختصر، دردی را احساس نمی‌کند کمی قرمزی  پس از کاشت مو ایجاد می‌شود که در عرض چند روز از بین می‌رود.کاشت مو در تبریز به روش FUE در کلینیک حکیمان.

 

آیا در هنگام کاشت مو باید موها را کوتاه کرد؟

خیر. لازم نیست قبل از کاشت مو، موهای خود را کوتاه کنید و موهای بلند مشکلی برای کاشت مو ایجاد نمی‌کند. برعکس لازم است موها در هنگام کاشت حداقل دو سانتی‌متر بلند باشند تا محل زخم گرفتن گرافت از پشت سر مخفی بماند.

 

 آیا موهای کاشته شده حساس میباشند؟

خیر، موهای کاشته شده بسیار مقاوم می باشند و دائماً رشد خواهند داشت و خصوصیات قبلی خود را حفظ می‌کنند. بعد از زمان ریکاوری می‌توانید مانند قبل موی خود را کوتاه کنید، شانه کنید، رنگ کنید و …

 

آیا بلافاصله بعد از کاشت مو می‌توان به خانه برگشت؟

بله، در کمال اطمینان می‌توانید بعد از کاشت مو به خانه بازگردید. البته درصورتی‌که مسیر رانندگی تا خانه طولانی است بهتر است شخص دیگری شما را تا خانه برساند.

 

چه مدت بعد از کاشت مو می‌توانم به سرکار بازگردم؟

شما روز بعد از کاشت مو می‌توانید به کار خود بازگردید و داشتن یک روز مرخصی کافی است. در کلینیک حکیمان، کاشت مو در تبریز را تجربه نمایید.

 

چه مدت بعد از کاشت مو می‌توانم به تمرینات ورزشی بازگردم؟

تمرینات سبک را می‌توانید یک هفته بعد از کاشت مو شروع کنید اما انجام تمرینات شدید را باید طبق دستور متخصص و بسته به روش کاشت مو بین ده روز تا چند هفته متوقف کنید. شنا کردن در استخر را نیز باید حداقل برای ده روز کنار بگذارید.

 

چه زمان می‌توانم دوباره موهایم را شامپو کنم؟

تا یک هفته بعد از کاشت مو باید طبق دستور متخصص و با شامپوی مخصوص موی خود را بشویید و بعدازآن می‌توانید به روش عادی سر خود را بشویید.

 

مدت زمان عمل کاشت مو چه مدت است؟

طول درمان به تعداد موی موردنیاز بستگی دارد. معمولاً کاشت مو بیش از یک روز طول نمی‌کشد (بین سه تا هشت ساعت). بااین‌حال، در بعضی از موارد، وقتی‌که تعداد تار موی زیادی کاشته می‌شود، بیمار دوست دارد روش کاشت مو در دو روز صورت بگیرد. کلینیک مطمئنی را برای کاشت مو در تبریز انتخاب نمایید.

آیا پس از کاشت مو جای زخم ایجاد می‌شود؟

به لطف مهارت پزشکان متخصص کاشت مو، محل‌های درمان در ناحیه‌های کاشته شده معمولاً  به‌قدری کوچک هستند که جای زخم در عمل قابل‌تشخیص نیست. جای زخم در ناحیه اهداکننده با موی موجود شما پوشانده می‌شود. در اغلب موارد، فن‌آوری‌های جدید بکار گرفته در کلینیک رز باعث می‌شود که خط موی بازیابی شده در عمل قابل تشخیص نباشد.کلینیک دکتر معیری آماده ارائه خدمات زیبایی و کاشت مو در تبریز با به روزترین روش های موجود در دنیا در خدمت شما عزیزان میباشد.

 

به چند جلسه درمان نیاز است؟

تعداد جلسات موردنیاز برای بدست آوردن نتایج مطلوب برای هر فرد و بسته به میزان ریزش موی فرد متغیر است. اما بر حسب تجربه، اغلب بیماران حداکثر به دو جلسه نیاز خواهند داشت.

 

نتایج از چه زمانی قابل مشاهده هستند؟

بیماران می‌توانند فوراً پس از درمان طرح کلی خط موی خود را مشاهده کنید و مو پس از درمان به‌صورت نرمال شروع به رشد می‌کند. ریزش موی کاشته شده در چند هفته پس از درمان عادی است، اما پس‌ازاین ریزش اولیه، مو دوباره قوی و سالم رشد می‌کند و برای همیشه باقی می‌ماند. نتایج را در حدود چهار تا شش هفته پس از درمان می‌توانید مشاهده کنید و نتایج کامل را در حدود شش ماه پس از درمان می‌توان مشاهده کرد.

 

میزان ماندگاری موهای کاشته شده چه مدت است؟

نتایج روش‌های کاشت مو دائمی هستند.